Subscribe:

marți, 26 octombrie 2010

Viaţa la cămin 4 - Cămin de Poli vs. Cămin de Vest

Din seria „Viaţa la cămin”, revin cu partea a patra: despre cum se stă la Poli. După cum bine ştiţi, în fiecare an se fac re-repartizări în cămine. Anul acesta nu am mai avut norocul să prind cămin la Vest şi a trebuit să-mi rezolv cazarea pe „alte căi”. Şi am reuşit, dar în cămin de Poli.

Aşa ! Acum despre condiţii: Ce-i drept, acestea sunt mai bune decât ce oferă căminele de la Vest... la prima impresie. Camerele sunt dotate cu frigider şi parcă sunt puţin mai spaţioase. Avem baie pe modul, nu pe palier, ceea ce reprezintă un adevărat lux pentru un student de rând. Dar, toate astea sunt doar aparenţe. Există şi părţi nasolae. În primul rând, trebuie să curăţăm noi baia (chiar nu mă încântă ideea de a spăla un WC pe care îl mai folosesc alte nouă persoane). Deşi recunoscute pentru „viaţa de noapte”, căminele de Poli sunt mai prost îngrijite. Probabil acesta este preţul plătit pentru chefurile dese. Adevărul e că deocamdată nici nu am investit în cameră mare lucru pentru că nu am de gând să rămân prea mult acolo.

Ca peste tot, există părţi bune şi părţi mai puţin bune. Părţile bune la un cămin de Poli (pe lângă condiţiile oferite) sunt libertatea şi distracţia. De departe peste ceea ce oferă Vestul. Aici se socializează mai mult, se petrece mai mult, dar se şi învaţă mai mult. Cine vedea pe cineva într-un cămin de Vest în sala de lectură în a doua săptămână de facultate ? Vă spun eu, nu există aşa ceva ! Aici sunt ! Şi sunt mulţi, doar e Poli, nu ? Trecem la părţile mai puţin bune. Toate aceste libertăţi şi distracţii au un preţ. Acela este mizeria de pe holuri. Deşi sunt câte 70 de camere de filmat pe fiecare palier, asta nu îi opreşte pe studenţi să fumeze pe hol sau să arunce mizerii pe jos. Poate nu e aşa peste tot. Poate avem noi un administrator mai „indulgent”. Oricum, în căminul de Vest în care am stat anul trecut nici nu se punea problema să fumeze cineva pe hol fără să fie luat la unşpe’ metrii imediat.

Ideea e că e frumos şi nu e frumos în căminele de Poli. Depinde din ce unghi priveşti problema şi de ce aşteptări ai. Personal nu sunt nici foarte încântat, nici foarte dezamăgit de ce am găsit aici. Sunt undeva la mijloc, iar motivul pentru care vreau să mă mut într-un cămin de Vest este de ordin strict financiar. Fiind student la U.V.T. şi locuind în cămin de Poli, regulamentul e să tragă puţin pielea de pe „intruşi”. 220 de lei pe lună e nevoit să plătească un student al U.V.T. dacă este la regim cu taxă, iar dacă este la buget suma se reduce la 155 de lei. Oricum, ambele sume sunt exagerate, ţinând cont că un student la Poli plăteşte, pentru aceleaşi condiţii cam 90 de lei, iar anul trecut, în căminul de Vest, plăteam 55 de lei pe lună. Acesta e singurul motiv pentru care nu vreau să rămân, deşi am început să mă acomodez şi din nou am avut norocul să prind colegi de cameră de treabă.

Deci, dacă vrei petreceri şi nu eşti obsedat de curăţenie, o să preferi să stai într-un cămin de Poli. Dacă îţi place mai mult liniştea şi nu vrei să speli baia după alţii, te sfătuiesc să mergi într-un cămin de Vest.


Vama Veche - Hotel Cismigiu
Asculta mai multe audio diverse

1 comments:

sophia peter spunea...

Buna ziua ma numesc sophia peter, eu sunt din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu