Subscribe:

marți, 3 ianuarie 2012

Portofelul Magic există şi poate fi al dumneavoastră chiar acum!

Portofelul Magic poate fi al tău!!!
Sursa photo: www.asseenontvpromo.com

Bun, că teleshopping-ul e o mare păcăleală şi că tot ce e prezentat acolo e de proastă calitate şi la suprapreţ ştie orice maimuţă cu IQ de peste 60! Aproape în fiecare dimineaţă, când traversez în grabă toate programele tv văd în trecere câte o tigaie minune care îţi prăjeşte puiul fără ulei, fără să scoată fum, fără foc, sau fără să-l omoare măcar. Ce mi-a fost dat să văd azi, însă, a fost cu mult peste tot ceea ce am văzut până acum!

Să-ţi cumperi o tigaie din teflon cu 500 de lei, bani în care mai primeşti vreo trei seturi de tacâmuri din pleu şi 10 cârpe de ştres vase care nu trebuie spălate niciodată drept cadou e o tâmpenie, dar măcar toate lucrurile alea au un folos practic!

Azi, însă, am avut "norocul" să aflu de super-mega-ultra performantul şi indesturctibilul portofel din aluminiu! Nu, nu obişnuiesc să ascult reclamele de acest gen. Când mă apucasem eu de poveşti pe mess cu un prieten, la tv erau ştiri, însă, între timp, a început programul de teleshopping şi nu am băgat de seamă. Revenind, atenţia mi-a fost atrasă de acest produs magic! O babă povestea cum i s-a stricat încuietoartea electronică de la casă şi cum a scos cheia de rezervă din portofel şi a reuşit să intre astfel în locuinţă. Îşi încheia povestea traumatizantă cu un "Mulţumesc, protofelului de aluminiu! Fără el nu aş fi reuşit!" Nu prea înţeleg de ce o cheie nu putea să stea la fel de bine într-un portofel normal, dar no, poate-s io mai greu de cap! A urmat apoi altă dezvăluire-şoc a unui cumpărător mulţumit peste măsură: un nene tot trecea cu maşina peste portofel şi se lăuda că banii şi cardurile din el au rămas intacte. Nu ştiu cât de fregvent le sunt călcate protofelele altor oameni de maşini, dar al meu stă cuminte în buzunar în marea majoritate a timpului şi nu iasă de acolo până nu îl scot eu.

În fine, după ce altă tipă tot arunca obiectul magic în baltă pentru a-i dovedi impermeabilitatea, a apărut şi preţul pe ecranul televizorului: doar 199 de lei! Un chilipir! Dar staţi, dacă comandam chiar atunci, pentru aceeaşi sumă primeam încă un portofel magic cadou! Ce dacă primul e indestructibil? Nu strică să ai două! Mai ales că unul era argintiu şi altul negru. Şocat, am intrat rapid pe net şi l-am întrebat pe prietenul Google ce ştie despre acest miracol care încape într-un singur buzunar. De la el am aflat că acest obiect chiar există şi că ceea ce am văzut la tv nu a fost un film SF din anii '30 (î.e.n), aşa cum am sperat crezut până atunci! Am găsit până şi preţul la care se vinde în America... 10,99$! Pe youtube am găsit şi dovezile calităţii extraordinare ale acestui produs, scoase la lumină chiar de eroul copilăriei mele, Rambo! Tot pe youtube am găsit şi un home made video al unor fete care au testat cu succes indestructibilitatea legendară a portofelului magic! Acum m-am convins! (nu) Îmi cumpăr şi eu unul!



Înainte să închei, vreau să prezint şi un produs inventat chiar de mine:

SUPER Farfuriuţa pentru căna de cafea!!!

Cu ea nu va trebui să vă mai faceţi griji în ceea ce priveşte integritatea feţei dumneavoastră de masă!!!

Zilele în care petele de cafea vă distrug faţa de masă s-au terminat!!! Am inventat special pentru dumneavoastră o Farfurie Magică care împiedică orice strop să vă murdărească masa sau faţa ei!!! O puteţi comanda chiar acum la incredibilul preţ de 100 de lei (taxele de transport NU sunt incluse)!!! Dar staţi, primii 100 de cumpărători primesc absolut gratuit şi o Farfuriuţă Magică pentru cana de ceai! E absolut incredibil!!! Economisiţi milioane date pe detergenţi pentru că nu va mai fi nevoie să spălaţi feţele de masă niciodată!!! Mai mult: Farfuriuţa Magică pentru ceai poate fi folosită şi ca capac pentru cana de ceai!!! Comandaţi chiar acum la 07XX.XX.XX.XX (tarif: 5 EUR/min în toate reţelele de telefonie fixă şi mobilă)!!!

Farfuriuţă Magică pentru ceai!!!

Farfuriuţă Magică pentru cafea!!!

Farfuriuţă Magică pentru cafea (2)!!!
Farfuriuţă Magică pentru ceai (2)!!!
Capac Magic pentru ceai!!!





























P.S: mai tre' să precizez că acest articol e un pamflet? Sper că nu!

1 comments:

Anonim spunea...

:))

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu