Subscribe:

luni, 9 aprilie 2012

9gag mi-a furat sufletul!


Sunt convins că majoritatea dintre voi sunteţi familiarizaţi cu site-ul 9gag.com. Dacă nu ştiţi despre ce este vorba nu are rost să citiţi mai departe acest articol.

Cum am ajuns eu un "9gag freak"?

Totul a început acum vreo doi ani când mă plictiseam în camera de cămin. Era o după-amiază ploioasă de toamnă târzie şi nu aveam nici chef şi nici cu cine să ies afară. Eram la zi cu toate serialele pe care le urmăream la vremea respectivă şi din cauza restricţiilor de net nu puteam să downloadez nimic nou. Citisem deja toate ştirile sportive din ziua aia şi obosisem deja să tot dau refresh din cinci în cinci minute, poate, poate apare ceva nou. Nici măcar proiecte pentru facultate nu aveam de făcut. Era o totală lipsă de ocupaţie! Apoi, o văd pe Ana online pe facebook şi îi spun despre "problema" mea. Şi "Google" Ana (aşa cum îmi place mie să o alint), ca întotdeauna, a avut soluţia salvatoare! Şi acum îmi amintesc cu precizie răspunsul ei: "Oooo, ţucu, de ce nu te uiţi şi tu pe 9gag să mai treacă timpul?"

Nici nu ştiu cum au trecut următoarele ore pe lângă mine. Ştiu doar că m-am trezit din transă pe la trei noaptea. A fost prima mea doză de 9gag! Am fost plăcut impresionat de ce am găsit acolo, dar nu bănuiam ce avea să se întâmple mai departe. În perioada următoare am mai accesat site-ul ocazional, odată la două-trei săptămâni, poate chiar mai rar. De câteva ori a fost nevoie ca Ana să-mi amintească cum se numeşte. Apoi, încet, încet, am început să-l vizitez tot mai des. Era amuzant şi mereu apăreau o groază de chestii noi! Nu înţelegeam toate glumele pentru că nu eram încă iniţiat în tainele 9gagărilor. Da, 9gag e o comunitate reală, cu identitate proprie şi care recrutează noi membri zi de zi. Există o groază de inner jokes pe care doar cei vechi le înţeleg şi, de cele mai multe ori, acestea sunt şi cele mai amuzante dintre toate.

Următorul semn că deveneam dependent de acest drog a fost momentul în care mi-am creat contul pentru a putea vedea şi postările catalogate "not safe". Acum eram membru cu drepturi depline şi începeam să înţeleg tot mai mult din "tradiţia" 9gag. Eram familiarizat deja cu toate personajele de pe site şi aflasem în sfârşit ce este un meme. A urmat o perioadă de o oarecare acalmie. Continuam să vizitez site-ul săptâmânal, însă nu mai des!


Anul acesta am atins apogeul dependenţei! Dacă până acum câteva luni mă mulţumeam doar să mă uit la postările noi, lucrurile s-au schimbat radical între timp. Am făcut primul meu 9gag post. A fost de-a dreptul patetic, dar a fost prima dată când m-am implicat activ la conţinutul site-ului. Am început să like-uiesc tot mai multe posturi, să trimit link-uri prietenilor şi, pentru prima dată, să vorbesc cu alţii despre ce vedeam acolo. Aşa am descoperit că mulţi dintre colegii mei sunt la fel de dependenţi ca mine, deşi poate nu-şi dau seama încă. Nici eu nu mi-am dat seama până aseară când am vrut să mă uit la un episod din Dr. House, dar am decis să mă uit "10 minute" pe 9gag mai întâi. Rezultatul? La cinci dimineaţa m-am pus şi eu la film...

Ce are atât de special site-ul ăsta de te ţine toată noaptea treaz? Nimic altceva decât divertisment de calitate! E adevărat că sunt şi posturi mai nereuşite, dar majoritatea sunt de cea mai înaltă calitate. Sarcasmul şi ironia sunt principalele metode de amuzament folosite de cei de pe 9gag, însă stilul în care aceştia le utilizează este unic şi absolt incredibil. Ah, şi cel mai amuzant este că de multe ori ce găseşti acolo sub formă de glumă se aplică exact la fel şi în realitate!

Poate că într-adevăr 9gag mi-a furat sufletul şi în zilele în care ar trebui să lucrez la licenţă stau cu ochii în monitor, dar toate vin la timpul lor!

Câteva exemple din oceanul nesfârşit de amuzament, 9gag:

 

 

 

 

Later edit:

...so true!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu