Subscribe:

joi, 1 noiembrie 2012

De astăzi port tocuri!

Se naşte o nouă modă!
Sursa photo: vie-higheels.blogspot.ro
Nu, nu mi-am schimbat orientarea sexuală peste noapte! Încă îmi plac fetele (mult) şi n-am nici cea mai mică atracţie faţă de băieţi. Îmi place în continuare fotbalul, berea şi ospătăriţele cu fund bombat! Totuşi, de astăzi o să port tocuri.

Să o luăm cu începutul: Azi (ieri deja) a fost miercuri, 31 Octombrie. Pentru unii asta a însemnat Halloween, iar pentru alţii, ajunul Zilei Morţilor. Pentru mine a însemnat etapă de Cupa României. Etapă tristă având în vedere că Steaua a fost eliminată de Concordia Chiajna, dar asta nu are nicio relevanţă în situaţia de faţă.

A fost o zi perfect normală în care mi-am văzut frumos de rutina obişnuită (!). Da, ştiu că sună cretin, dar la ora asta n-am chef să găsesc exprimări prea academice. În fine, după cum spuneam, totul a decurs normal, până pe la jumătatea reprizei a doua a meciului din Cupă. Dintr-o dată, s-au auzit nişte bubuituri puternice în uşă. Am strigat hotărât "DA!" pentru că eram prea atent la ceea ce se întâmpla în teren şi nu vroiam să pierd vreo fază interesantă. Uşa se deschide şi îşi fac apariţia două domnişoare îmbrăcate în haine de casă. Mi-am îndreptat privirea spre ele şi le-am poftit înăuntru. Ele, stană de piatră în tocul uşii! Până la urmă, colegul de cameră s-a ridicat din pat şi le-a întâmpinat, iar atunci au început. Domnişoarele (despre care am aflat că sunt vecinele de dedesubt) erau supărate pe noi pentru că facem gălăgie noaptea şi ele nu pot să doarmă din cauza asta. Una dintre ele s-a plâns că lucrează şi că trebuie să se trezească de dimineaţă, iar noi îi perturbăm somnul de frumuseţe. Colegul, om cu educaţie, şi-a cerut scuze respectuos în numele tuturor din cameră şi le-a spus că nu o să se mai întâmple.

Am crezut că asta a fost şi că totul s-a rezolvat, dar m-am înşelat. Domnişoarele au început să se agite şi să ne acuze că târâim scaunele de-a lungul şi de-a latul camerei şi că zgomotul provocat este insuportabil. De parcă noi nu avem altă ocupaţie toată ziua decât să târâim scaune de nebuni. E distractiv, a dracu'! Între timp, colegul tot încerca să le explice că ne pare rău şi că nu se va mai repeta. Degeaba! Domnişoarele, deja isterice, au continuat cu acuzele: ba că trântim uşa, ba că păşim prea tare, ba că râdem prea zgomotos şi, în final, că noaptea se aude mers pe tocuri! La auzul acestor vorbe n-am putut să-mi ascund un zâmbet. Credeam că glumesc şi că şi-au dat seama de lipsa de sens a celor spuse, dar nu! Ele erau foarte serioase şi convinse că de la noi din cameră se aud tropote de tocuri. Adică, no, ştiu că toţi din cameră folosim Gillette şi avem feţe fine ca fundul de bebeluş, dar totuşi, până la a fi acuzaţi că mergem pe tocuri e cale lungă. Da, într-adevăr mai vin pe la noi prietenele celorlalţi colegi, dar ambele au un stil foarte casual şi poartă tot timpul adidaşi sau ghete, oricum, nu tocuri!

Totuşi, ca să nu le dezamăgesc pe cele două domnişoare, şi ca acuzele lor false să devină reale, am hotărât ca de astăzi înainte, în fiecare noapte să port pantofi cu toc prin cameră! Sper ca aşa să le mulţumesc şi să fie fericite!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu