Subscribe:

joi, 4 iulie 2013

Welcome back party!

Primire de gală la întoarcerea în Complexul Studenţesc!
Sursa photo: ballooneryinc.com
De câteva zile m-am mutat din căminul Camelia înapoi în Complexul Studenţesc. Mai exact în 11C, cămin de Poli cu camere de două persoane, etc. Şi, fiind înapoi în "civilizaţie", aşa cum spun prietenii mei, am ieşit în zonă la o cafea. Stând relaxat pe fotoliu şi savurându-mi porţia zilnică de cofeină mă uitam pe alee, o privelişte colorată şi plină de contradicţii. Câteodată vezi lucruri frumoase, foarte frumoase. Alteori rămâi prost (ca s-o dau puţin şi în exprimări cancaniste) de ceea ce ţi se arată în faţa ochilor. La un  moment dat, în faţa localului apare un aurolac. Era îmbrăcat cu un tricou negru, de roacer, blugi, şi ochelari de soare cu rame roşii, de hipster. Şi, e mai simplu să vă uitaţi la video-ul de mai jos ca să înţelegeţi ce a urmat.



Filmarea se termină brusc fiindcă am fost prea oripilat de ce am văzut ca să mai pot continua. Uite aşa, mi-am dat şi eu seama că am ajuns înapoi în Complexul Studenţesc din Timişoara. Un tărâm de basm unde orice este posibil şi nimic nu mai miră pe nimeni. Bine te-am regăsit, dragă Complex! Mi-a fost tare dor de tine!

0 comments:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu