Subscribe:

joi, 16 iunie 2016

Bagă-l, bă, pe Sânmărtean!

Generale, bagă-l, bă, pe mingicarul nostru!

Se ştie deja că fiecare suporter al unei echipe de fotbal e şi antrenorul ei în acelaşi timp. Cel puţin în viziunea lui!

Ei bine, şi eu sunt unul dintre cei 18, 20 sau 30 de milioane de antrenori ai Echipei Naţionale. Numărul depinde de statistica după care te ghidezi şi dacă iei în considerare şi fraţii de peste hotare.

Deci, în calitate de antrenor al Echipei Naţionale, am câteva întrebări pentru cel care este antrenorul ei în acte. Să nu mi-o iei în nume de rău, Generale, respect tot ce ai făcut şi încă mai faci pentru echipă, dar unele lucruri nu le pot înţelege.

În meciul cu Franţa ai mizat pe Stanciu la mijloc pentru creaţie şi ţi-a ieşit! Puştiul din Alba a fost cel mai activ jucător ofensiv, a creat un penalty şi a mai dat o pasă cum vedem doar în campionatele mari. A fost bine! Din păcate, tipic pentru neamul ăsta, am jucat frumos, dar am pierdut. Era oarecum de aşteptat, totuşi. Adică, Franţa e o echipă care, dacă alinează un prim 11 format doar din puşti de la U21, tot ar avea valoare de piaţă mai mare decât întreg lotul României. Ce să mai zicem de echipa în faţa căreia am jucat atât de bine? Doar Pogba valorează mai mult decât dublu în comparaţie cu primul nostru 11.

Tot din păcate, jocul ăla frumos nu-ţi dă niciun punct în clasament, dar îţi dă moral. Îţi dă speranţă că se poate mai mult, că poţi mai mult, te face să vrei mai mult şi, într-un final, te face să obţii mai mult.

Meciul cu Franţa a surprins pe toată lumea într-un mod pozitiv! Tocmai din acest motiv aşteptările pentru meciul cu Elveţia au fost mari. Pentru că am văzut cu toţii că se poate! Visam să atacăm Elveţia, să ne surprindem adversarii pe contraatac şi să-i debusolăm cu pase de geniu venite de la mijloc înspre benzi, de unde, printr-o pătrundere rapidă să obţinem goluri. Ultima parte s-a şi întâmplat. Doar penalty-ul ăla a fost obţinut exact în urma unei astfel de pătrunderi din bandă a lui Chipciu. Partea problematică a fost cu pasele de geniu venite de la mijloc.

România, în meciul de aseară, a fost ruptă la mijloc. Mai ales după schimbarea lui Pintili! N-am avut un om lucid la mijloc care să facă tranziţia rapid din apărare spre atac. Asta în condiţiile în care principala noastră armă e contraatacul. Cum poţi tu, Generale, să-i laşi pe bancă pe Stanciu şi Sânmartean în favoarea lui Prepeliţă? Prepeliţă care, în vârf de formă era principala rezervă a Stelei. Serios! Tu vii şi zici că vrei să ataci Elveţia, dar îi laşi pe bancă pe cei mai buni doi oameni ai tăi.

Aici intervine şi tupeul tău! Tupeu care, cel puţin la meciul de aseară a fost cam micuţ. Ai preferat, tipic româneşte, să te mulţumeşti cu un egal şi să speri că te califici mai departe de pe locul trei în loc să ţineşti victoria şi să-ţi asiguri calificarea de pe doi. Aşa sperietoare e Elveţia pentru tine? Înţeleg că ai amintirea acelui 4-1, dar asta nu scuză lipsa ta de tupeu.

Pentru ce l-ai adus pe Sânmartean la Naţională dacă n-ai tupeu să-l bagi? Că nu face faza de apărare? Aşa, şi? Omul face faza de atac cum niciun alt fotbalist din România nu poate să o facă! Îneleg că nu-l bagi titular. Are o vârstă care probabil nu-i mai permite să joace 90 de minute la capacitate maximă. Deşi, dacă mă gândesc la alţi bătrâni cum ar fi Totti, Gerrard sau Terry, ăia pot! Bun, al nostru nu rezistă, dar atunci bagă-l, bă, măcar 60 de minute. Sau 45! Sau 30! Nu contează cât, dar bagă-l! Tocmai cei 36 de ani ai săi îl fac unul dintre cei mai miserupişti tricolori. Şi prin miserupist, mă refer la partea bună a cuvântului. Mă refer la faptul că la 36 de ani, lui Sânmărtean i se rupe că-l are în faţă pe Pogba de la Juventus Torino sau pe Gigel de la Sclipirea Coşlariu. Ambii pot să ia craci de la bătrânul nostru la fel de uşor!

Generale, ai un jucător în lotul ăla -lot despre care ziceai că e subţire- care chiar poate să facă diferenţa într-un meci cum a fost cel de aseară. Ai un jucător care da, nu face faza defensivă şi nu mai are nici viteza tinerilor din lot, dar care are o experienţă şi o tehnică nemaiîntâlnită în România asta a noastră. Cel puţin nu de la retragerea lui Hagi încoace! E jucătorul ăla care dintr-o fază întortocheată la mijloc poate să inventeze o pasă de geniu şi să-l lase pe Bogdan singur, singurel cu orice portar din lumea asta. E jucătorul care bate lovituri libere în vinclu în mod constant. Cum să nu-l foloseşti din moment ce în tactica ta, fazele fixe sunt puncte cheie în joc? Cum să adunci un om de 36 de ani la un turneu final ştiind că va fi şi ultimul lui astfel de turneu şi să-l faci spectator VIP! Asta e bătaie de joc faţă de el şi e o risipă de resurse tehnice faţă de noi! 

Cu Albania, bagă-l, bă, pe Sânmartean! Şi bagă-l lângă învăţăcelul lui, Stanciu. Bagă-i pe amândoi din primul minut şi aşa o să te cred când vii la conferinţe, cu sau fără întârziere, şi spui că mergem să atacăm! Hai să vedem, Generale, ai tupeu să ataci? Ar trebui, că doar armata mai şi atacă, nu doar se apără. Dar tu ştii asta deja, nu degeaba eşti General!

1 comments:

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348151450979
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu