Subscribe:

miercuri, 1 iunie 2016

Şi Orange îşi minte clienţii!

A putrezit şi portocala!
Acum ceva timp am scris despre cum Vodafone îşi minte clienţii. Acela a fost motivul pentru care, deşi eram abonat la ei de aproape 10 ani, am decis să mă mut pe Orange. Părea mai ok şi, oricum, majoritatea prietenilor mei erau deja pe această reţea aşa că pentru mine a reprezentat un mare avantaj din acest punct de vedere. În sfârşit aveam suficiente minute să vorbesc cu toţi cât vroiam! Din păcate, la puţin peste trei ani de la acel moment am ajuns în acelaşi punct. Şi Orange fură! Mai subtil, dar fură!

Săptămâna trecută am fost plecat în concediu în Germania şi, ca să nu am parte de surprize neplăcute, mi-am verificat înainte să plec cornosul de la telefon ca să ştiu exact câte minute, câte mesaje şi cât net în roaming aveam incluse în abonament. Era ceva de genul nelimitat în reţele fixe din UE, Canada şi SUA, 500 de minute pe mobil şi 249 MB în roaming. Am presupus că trebuia să am 250 şi chiar mă gândeam cum am reuşit să consum un MB de date în roaming fără să părăsesc raza oraşului Timişoara în ultimele două luni.

În fine, a sosit clipa să plec şi eram liniştit că o să pot să mă încadrez în acele limite fără probleme. De sunat, am sunat aproape zilnic în ţară. Mesaje nu prea am folosit şi pe net am stat doar câteva minute pe zi, când eram prin oraş şi mai făceam câte o pauză de ţigară.

La revenirea în ţară am verificat din nou cronosul şi, surpriză! Din minutele în roaming mi-au dispărut vreo 30-40, mesaje vreo două şi din net... nimic! Aveam, la fel ca înainte de plecare, 249 de MB în roaming. La cost suplimentar apăreau aproximativ 3 Euro şi toţi au fost generaţi din folosirea serviciului de internet în roaming. 3 Euro nu ajung nici măcar de un pachet de ţigări. Totuşi, de ce să-i dau când pot să nu-i dau?

Crezând că este o eroare, am sunat la Relaţii cu clienţii pentru a cere lămuriri. Acolo, din nou, surpriză! Nenea care mi-a răspuns a verificat abonamentul şi, după ce m-a ţinut câteva minute pe hold, a revenit şi mi-a explicat ce s-a întâmplat. Aici vine partea interesantă!

Cică într-adevăr a fost o eroare de sistem din partea lor, dar nu aşa cum credeam eu. Nu costul suplimentar de 3 Euro era eronat, ci netul în roaming. Aparent, cei 249 de MB erau rămaşi din vechiul abonament, doar că sistemul nu i-a scos din mesajul pe care îl primesc când verific cronosul. De fapt, mi-a zis nenea, eu nu am niciun Bit de net în afara ţării la acest abonament. Asta deşi îmi amintesc foarte limpede cum doamna care mi-a prezentat oferta când mi l-am făcut a specificat clar că am. Din nou, ca în cazul celor de la Vodafone, una te înţelegi şi alta primeşti! I-am spus asta domnului din receptor, dar fără niciun rezultat. Mi-a spus doar că el nu poate decât să facă o cerere către colegii lui ca să nu îmi mai apară în cronos acei MB în roaming pentru a nu mă mai induce în eroare pe viitor. Nicidecum nu a vrut să înţeleagă că acel net era specificat în abonament la momentul la care l-am semnat.

Cu nenea respectiv nu am nimic fiindcă el nu putea să-mi spună decât ce vedea în sistem. Într-un final, a făcut o sesizare în numele meu. Mi-a spus că există posibilitatea ca cei 3 Euro să-mi fie scăzuţi din factura următoare. Un lucru normal, zic eu,  având în vedere că am folosit serviciul de net în roaming crezând că am acei MB care, de fapt, nu există. Dar nici măcar asta nu a putut să-mi garanteze pentru că decizia aparţine exclusiv colegilor lui. Probabil trebuie să sper să-i prind într-o zi bună! Mă întreb ce se întâmpla dacă în loc de 249 de MB îmi apăreau 10 GB şi mă puneam să mă uit la un film full HD de vreo două ore, liniştit fiind că am de unde! Mă trezeam cu un cost de câteva sute de euro pe care îi primeam înapoi depinzând de cum i-a picat cafeaua de dimineaţă cuiva de la departamentul de sesizări!? Ăsta da profesionalism! De corectitudine şi transparenţă nu mai are rost să spun nimic! Bravo, Orange!

Cred că e cazul să schimb din nou furnizorul de telefonie mobilă! Ştie cineva cum sunt cei de la Telekom?

1 comments:

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348151450979
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu