Subscribe:

duminică, 6 august 2017

Raiffeisen e de căcat... și fură!

Dear Raiffeisen,
Dacă e ceva ce nimeni nu poate să conteste despre bănci, acel lucru e inventivitatea lor în ceea ce privește modalitățile în care își fură taxează subtil clienții.

Anul trecut, de Black Friday, mi-am cumpărat mai multe obiecte, care, cumulat, au ajuns la o valoare semnificativă. Având în vedere că minunata zi de reduceri a picat cu vreo săptămână înainte de salariu, am plătit cu cardul de credit. Logica a fost simplă: plătesc acum și pun banii înapoi în ziua de salariu. Zis și făcut!

Din nu știu ce motiv, am ales plata în 12 rate în loc să setez plată unică. Nu m-am gândit nicio secundă că asta ar fi o problemă, știind că aveam opțiunea de a plăti ratele în avans fără niciun fel de comision. Ei bine, a venit și ziua aia fericită din lună și, conform planului, am plecat spre o sucursală Raiffeisen ca să pun suma datorată înapoi pe cardul de credit. I-am explicat domnișoarei de la ghișeu despre ce e vorba și a spus că nu e niciun fel de problemă. Mi-a transferat din cont întreaga sumă datorată și mi-a spus că trebuie să sun la acel număr verde de pe cardul de credit pentru a mi se anula ratele fiindcă toată suma era deja înapoi în cont.

Ok, ajuns acasă, sun la numărul respectiv, îi explic unei alte domnișoare despre ce este vorba și gata! Mi-a spus clar că serviciul de rate a fost anulat și că totul e în regulă. Și așa a și fost până când am primit raportul de activitate al cardului de credit din luna următoare. Ideea acelui card e că nu plătesc niciun fel de taxă de administrare atâta timp cât nu există activitate pe cont. Cum în luna precedentă am avut activitate, apărea o taxă de aproximativ 1.5 lei pentru serviciul de administrare. Ok, corect!

Luna următoare mă așteptam să nu se mai întâmple nimic și să revină totul la normal, dar nu! Din nou, pe raportul de activitate apărea acea taxă de 1.5 lei pentru administrare. Am sunat la serviciul de relații clienți și am explicat situația după care, din nou, am fost asigurat că totul s-a rezolvat, că a fost o eroare și că nu se va mai repeta. Buuun! Luna următoare, raportul a venit și suma datorată a fost zero. Următoarea lună iar zero. Totul părea ok!

Surpriza a venit abia în a treia lună când, fără să fi folosit cardul de credit, am fost din nou taxat cu cei 1.5 lei pentru administrarea contului. Am început să sap prin raport și să verific activitatea contului pentru a înțelege ce se întâmplă.

Și am găsit! Mizeriile alea de la Raiffeisen fac tranzacții de unii singuri în contul meu. Și anume, în fiecare lună, pe raportul de activitate apare o tranzacție. E vorba de rata despre care am povestit mai devreme și despre care am fost asigurat că tot subiectul e închis. Nenorociții îmi trag din contul de credit în fiecare lună contravaloarea ratei și mi-i transferă automat înapoi. Acest lucru face ca în sistem să apară ca în fiecare lună eu am activitate pe cont, drept urmare trebuie să plătesc acea taxă de administrare!

Într-adevăr, suma cumulată nu este mare, dar între timp am ajuns la rata 9 din 12, ceea ce înseamnă 13,5 lei, de unde scad cele două luni în care nu am plătit nimic, deci 10,5 lei mi-au furat până acum pentru că am o rată plătită în avans de 9 luni. Încă 4,5 lei și scap!

Dragă domnilor și doamnelor din Raiffeisen care ați gândit hoția asta: Vă urez ca cei 15 lei pe care îi veți fura de la mine până la sfârșitul anului să vă fie tot bugetul de medicamente la bătrânețe! Să vă bucurați de ei, căcați cu ochi ce sunteți!





1 comments:

Allison Howarts spunea...

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348151450979
1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu